Warunki biznesowe

Operator portalu internetowego

Nazwa firmy: RHG s.r.o. 
Ulica i numer: Cesta Mládeže 44 
Miasto i kod pocztowy: Malacky, 90101 
Państwo: Slovensko 
ID: 47625741

NIP: 2024096899 

 

Osoba odpowiedzialna i kontakt

Adrián Frišlovič

tel.: 0911 123362

Czas pracy:

PO-PIA  9:00 - 18:00

1) O rejestracji

„Oświadczamy, że dane są wykorzystywane wyłącznie do celów identyfikacyjnych podczas zakupów w RHG sro i nie będą udostępniane osobom trzecim ani w inny sposób niewłaściwie wykorzystywane. Potwierdzając rejestrację, wyrażam zgodę na przesyłanie e-maili ofertowych ze sklepu internetowego RHG sro, zgodnie z ustawą nr 480/2004 o niektórych usługach społeczeństwa informacyjnego.”

E-maile ofertowe będą wysyłane maksymalnie dwa razy w miesiącu, a wielkość poszczególnych wiadomości e-mail nie przekroczy 50kB. W każdej chwili możesz zrezygnować z usługi newslettera e-mailowego pod adresem e-mail: info@pipper.pl, lub pod podanym stałym adresem.

Zamówienia można składać bez rejestracji.

2) Przyjęcie i realizacja zamówienia, umowa kupna

Zamówienie kupującego jest projektem umowy kupna, a sama umowa kupna zostaje zawarta w momencie doręczenia wiążącej zgody kupującego i sprzedającego z tą propozycją (wiążące potwierdzenie zamówienia przez sprzedającego). Od tego momentu między kupującym a sprzedającym powstają wzajemne prawa i obowiązki.

Zawierając umowę kupna, kupujący potwierdza, że ​​zapoznał się z niniejszymi warunkami, w tym warunkami reklamacji, i zgadza się z nimi. Kupujący jest odpowiednio poinformowany o niniejszym regulaminie i trybie reklamacji poprzez złożenie zamówienia i ma możliwość zapoznania się z nimi.

Sprzedający zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia lub jego części przed zawarciem umowy kupna w następujących przypadkach: towar nie jest już produkowany lub dostarczany lub cena dostarczonego towaru uległa znacznej zmianie. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji sprzedawca niezwłocznie skontaktuje się z kupującym w celu uzgodnienia dalszych działań. W przypadku, gdy kupujący zapłacił już część lub całość ceny zakupu, kwota ta zostanie zwrócona na jego konto, umowa kupna nie zostanie zawarta.

Wszystkie zamówienia otrzymane przez ten sklep są wiążące. Zamówienie można anulować przed wysłaniem. W przypadku, gdy zamówienie nie zostanie anulowane przed wysyłką, a zostanie wysłane, Klient może być zobowiązany do zwrotu kosztów związanych z wysyłką towaru. O otrzymaniu zamówienia zostaniesz automatycznie poinformowany e-mailem. W szczegółach każdego produktu oraz w potwierdzeniu zamówienia przyjmuje się czas dostawy towaru, którego nie było w magazynie. Dla każdej pozycji pokazane jest, czy towar jest na stanie, czy nie. Jeżeli towaru nie ma na stanie magazynowym lub w magazynie dostawcy, niezwłocznie poinformujemy Cię o kolejnym terminie dostawy.

Anulowanie zamówienia

Jeśli anulujesz zamówienie w ciągu 12 godzin, uważamy je za anulowane. Wyślij prośbę o anulowanie zamówienia e-mailem na adres info@pipper.pl. W przypadku anulowania zamówienia konieczne jest podanie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru zamówienia.

3) Rodzaje transportu przez przewoźników publicznych:

Towar dostarczany przez firmę kurierską

Opłata pocztowa jest podana dla każdego zamówienia osobno.

Cena nie obejmuje żadnych innych usług, ponieważ Kurier ich nie oferuje. Kurier dostarczy przesyłkę pod adres podany podczas wypełniania formularza zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie zostanie znaleziony, może zażądać ponownej dostawy. Po wysłaniu towaru z naszego magazynu otrzymasz od przewoźnika e-mail informacyjny z numerem przesyłki oraz linkiem do śledzenia przesyłki.

W przypadku niektórych szczególnie nieporęcznych, ciężkich lub w inny sposób trudnych do transportu produktów koszt wysyłki może wzrosnąć. Cena za transport wyświetla się natychmiast po wybraniu środka transportu.

OSTRZEŻENIE! Jeśli paczka jest widocznie uszkodzona lub jeśli taśma ochronna jest zerwana, złóż reklamację bezpośrednio u przewoźnika. Nasz sklep nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe podczas transportu.

Przesyłka dostarczana jest zazwyczaj do 3.-4. dni od wysyłki. Klient jest informowany o wysyłce drogą mailową.

 

Towary dostarczane przez Packeta

Opłata pocztowa jest podana dla każdego zamówienia osobno.

Cena nie obejmuje żadnych innych usług, ponieważ Packet ich nie oferuje. Przesyłka jest wysyłana do oddziału Packet wskazanego podczas wypełniania formularza zamówienia. Gdy tylko przekażemy towar do transportu, Packeta wyśle ​​do Ciebie e-mail z numerem śledzenia. Dzięki temu możesz śledzić ścieżkę swojej przesyłki online. Po dostarczeniu przesyłki w wybrane przez Ciebie miejsce, Packet wyśle ​​do Ciebie SMS i e-mail z hasłem. Od teraz możesz go odebrać w dowolnym momencie w ciągu 7 dni.

W przypadku niektórych szczególnie nieporęcznych, ciężkich lub w inny sposób trudnych do transportu produktów koszt wysyłki może wzrosnąć. Cena za transport wyświetla się natychmiast po wybraniu środka transportu.

OSTRZEŻENIE! Jeśli paczka jest widocznie uszkodzona lub jeśli taśma ochronna jest zerwana, złóż reklamację bezpośrednio u przewoźnika. Nasz sklep nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe podczas transportu.

Przesyłka dostarczana jest zazwyczaj do 2.-3. dni od wysyłki. Klient jest informowany o wysyłce drogą mailową.

4) Gwarancja

Dokument podatkowy zawsze wysyłamy na Twój adres e-mail po dostarczeniu paczki. Okres gwarancji rozpoczyna się w dniu podanym na dokumencie. Na nasze towary udzielamy standardowego okresu gwarancji, który wynosi 2 lata. 

5) Konflikt z umową kupna - informacje ogólne

W przypadku, gdy przedmiot nie jest zgodny z umową kupna po zaakceptowaniu przez kupującego (zwany dalej „konfliktem z umową kupna”), kupujący ma prawo zażądać od sprzedającego przywrócenie przedmiotu do stanu odpowiadającego umowa kupna bezpłatnie i bez nieuzasadnionej zwłoki wymagania kupującego poprzez wymianę przedmiotu lub jego naprawę; jeżeli taka procedura nie jest możliwa, kupujący może zażądać rozsądnego obniżenia ceny towaru lub odstąpić od umowy. Nie dotyczy to sytuacji, gdy kupujący wiedział o naruszeniu umowy kupna przed odebraniem rzeczy lub sam spowodował naruszenie umowy kupna. Za niezgodność z umową sprzedaży, która ujawni się w ciągu sześciu miesięcy od dnia przejęcia rzeczy, uważa się konflikt istniejący w chwili przejęcia, chyba że jest on sprzeczny z charakterem rzeczy lub nie zostanie udowodniony Inaczej.

6) Prawo Konsumenta do odstąpienia od umowy

W przypadku zawarcia umowy kupna za pomocą porozumiewania się na odległość (w sklepie internetowym) konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od otrzymania towaru. W takim przypadku konsument kontaktuje się ze sprzedawcą i najlepiej oświadcza na piśmie, że odstępuje od umowy, podając numer zamówienia, datę zakupu oraz numer rachunku do zwrotu. Pieniądze można również zwrócić gotówką w siedzibie firmy. Odstąpienie od umowy musi być doręczone najpóźniej ostatniego dnia 14-dniowego terminu. W szczególnych przypadkach termin zwrotu może ulec wydłużeniu w zależności od okoliczności, jednak nie dłużej niż 30 dni od daty dostawy.

Jednak ten przepis prawa nie może być rozumiany jako możliwość bezpłatnego wypożyczenia towaru. Jeżeli konsument skorzysta z prawa odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od przejęcia świadczenia, musi przekazać dostawcy wszystko, co otrzymał na podstawie umowy kupna. Jeśli nie jest to już możliwe (np. towary zostały w międzyczasie zniszczone lub zużyte), konsument musi zapewnić rekompensatę pieniężną w zamian za to, czego nie można już wydać. Jeżeli zwracany towar jest uszkodzony tylko częściowo, sprzedawca może żądać odszkodowania od konsumenta i potrącić jego roszczenie ze zwróconej ceny zakupu. W takim przypadku sprzedający ma obowiązek udowodnić szkodę. W takim przypadku sprzedawca zwraca konsumentowi tylko obniżoną cenę zakupu.

Ponadto sprzedający może potrącić swoje rzeczywiste koszty poniesione w związku ze zwrotem towaru (koszty transportu itp.) do ceny zakupu, która ma zostać zwrócona kupującemu.

Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, w przypadku umów:

o świadczenie Usług, jeżeli ich wykonywanie rozpoczęło się za jego zgodą przed upływem terminu 14 dni od przyjęcia świadczenia,
o dostawę towarów lub usług, których cena zależy od wahań na rynku finansowym niezależnie od woli sprzedawcy,
o dostawę towarów zmodyfikowanych zgodnie z życzeniem kupującego lub dla jego osoby, a także towarów podlegających szybkiemu zniszczeniu, zużyciu lub starzeniu się,
o dostarczenie nagrań audio i wideo oraz programów komputerowych, jeżeli kupujący uszkodzi ich oryginalne opakowanie,
o dostarczanie gazet, periodyków i magazynów składających się z gier lub loterii.

7) Dostawa i warunki dostawy

Niektóre przesyłki można podzielić na kilka paczek. Opłata pocztowa pozostaje bez zmian.

Monitorujemy wszystkie przesyłki do momentu ich dostarczenia, starając się w ten sposób zapobiegać problemom, które pojawiają się podczas dostawy.

Jak postępować przy zwrocie towaru:

  • Przygotuj przesyłkę zgodnie z poniższym opisem.
  • Odeślij towar, który odeślesz na adres podany poniżej do wybranego przez siebie przewoźnika.

Jak przygotować przesyłkę

Przesyłka musi być kompletna (wraz z akcesoriami i całą dokumentacją) oraz w stanie, w jakim ją otrzymałeś w momencie dostawy. Do towaru dołącz dowód zakupu. Zawsze używaj papieru do pakowania lub tektury, aby oryginalne opakowanie nie mogło zostać sklejone, oznaczone lub w inny sposób zniszczone podczas transportu. Nie wysyłaj towaru za pobraniem, zalecamy ubezpieczenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone na Twoje konto bankowe (nie zapomnij o tym wspomnieć), zwykle w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki. W przypadku zwrotu towaru kwota zostanie pomniejszona o koszty przesyłki (nie dotyczy reklamacji!).

8) Metody płatności

Wszystkie metody płatności można wybrać przed wyborem wysyłki. Wszystkie metody płatności są wliczone w cenę wysyłki.

za pobraniem - zamówiony towar wyślemy Ci pocztą, a za towar zapłacisz gotówką przy odbiorze.

karta płatnicza - po wysłaniu zamówienia zostaniesz przekierowany na bezpieczną stronę GoPay, gdzie dokonasz płatności danymi swojej karty

 

9) Bezpieczeństwo

Płacąc kartami kredytowymi nie musisz się martwić o nadużycia. Korzystamy ze sprawdzonej bramki płatniczej z bezpiecznym protokołem 3-D, obsługiwanej przez stowarzyszenia kartowe. Wszystkie informacje wewnętrzne (hasła, nazwy, operacje) są szyfrowane. Nie szyfruje informacji ogólnych (informacji o poszczególnych pozycjach towaru) w celu zwiększenia prędkości.

10) Uskarżanie się

Jeżeli otrzymany od nas towar jest uszkodzony lub nie działa, postępuj zgodnie z procedurą reklamacyjną. Zwrot towaru w związku z odstąpieniem od umowy opisany jest w pkt. 6 Regulaminu.

11) Polityka zwrotów

Produkty objęte prawem do reklamacji muszą być przekazane do oceny niezwłocznie po stwierdzeniu wady, muszą być czyste, z odpowiednimi dokumentami i opisem wady lub oznaczonym miejscem wady.

Jak kontynuować

W przypadku reklamacji możesz wybrać dwie opcje, postępuj zgodnie z poniższym opisem: Wyślij produkt na adres - "adres kontaktowy". Koszty przesyłki pokrywa sprzedający. Skontaktuj się z nami jak tylko dowiesz się kiedy i gdzie będziemy mogli odebrać przesyłkę. Przesyłka musi być kompletna (wraz z akcesoriami i całą dokumentacją) oraz w stanie, w jakim ją otrzymałeś w momencie dostawy. Do towaru dołącz dowód zakupu. Zawsze używaj papieru do pakowania lub tektury, aby oryginalne opakowanie nie zostało sklejone, oznaczone lub w inny sposób zniszczone podczas transportu. Nie wysyłaj towaru za pobraniem, w takim przypadku towar nie zostanie odebrany. Zalecamy ubezpieczenie towaru. Protokół reklamacyjny otrzymasz niezwłocznie po otrzymaniu towaru. Towar musi być odpowiednio zapakowany do transportu, aby nie uległ uszkodzeniu. Wadliwe lub uszkodzone towary zostaną wymienione lub zwrócona zostanie cena zakupu. Do towaru należy dołączyć wszystkie dokumenty, które kupujący otrzymał wraz z towarem, takie jak paragon, karta gwarancyjna i inne. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku działania produktów, właściwości użytkowych oraz szkody wynikające z niewłaściwego użytkowania produktów, a także szkody spowodowane zdarzeniami zewnętrznymi i niewłaściwą obsługą. Wady tego pochodzenia również nie są objęte gwarancją. Ze względów higienicznych towar jest odpowiednio czyszczony tylko w przypadku reklamacji. Jeśli producent udziela dłuższej gwarancji, jest to wymienione przy towarze w katalogu. Odrzucone reklamacje mogą podlegać kosztom reklamacji oraz opłatom manipulacyjnym. O rozpatrzeniu reklamacji zostaniesz poinformowany e-mailem lub SMS-em. Podobnie jak w przypadku dostawy zamówienia, zostaniesz poinformowany o wysyłce paczki i terminie dostawy. Dziękujemy za poświęcenie czasu na zapoznanie się z regulaminem.

Twój Pipper.pl

Warunki handlowe obowiązują od 10.01.2022 do odwołania. 

Informacja dla kupujących: w przypadku zmiany warunków handlowych obowiązują warunki handlowe, które obowiązywały w dniu zakupu.

 

 

Pipper-pl